loading...
گیم بلاگ
صفحه نخست
صفحه نخست

hitman بازدید : 49 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (2)

                           برای حمایت از ما لوگو زیر را در وبسایت یا وبلاگ خود قرار دهید

hitman بازدید : 46 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)
قبلا درباره ی sims 4 صحبت کردم ، حالا برای علاقهمندان بازی سیمز تریلر رو اماده کردم.

 

در ضمن بازی در ایالت امریکا و اروپا انتشار شده و به احتمال زیادی تا اواخر زمستان در ایران می یاید.

hitman بازدید : 90 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری جشنواره بازی‌های رایانه‌ای و طرح‌های ابتکاری فراغت در این فرهنگسرا خبر داد.


به گزارش مشهد پیام،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی‌اکبر عصارنیا با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر اوقات فراغت بسیاری از جوانان و نوجوانان با بازی‌های رایانه‌ای پر می‌شود و هدف ما از برگزاری این جشنواره ترویج بازی‌های خوب و سالم در بین مخاطبان و آشنا کردن افراد با معایب، آسیب‌ها و همچنین فواید بازی‌های رایانه‌ای است.

وی در ادامه گفت: جشنواره بازی‌های رایانه‌ای سه بخش دارد که شامل همایش‌های ترویجی، شناسایی مراکز همکار مانند تشکل‌ها و گیم نت‌ها، اهدای بازی‌های مطلوب به آن‎ها و رقابت مخاطبان حین بازی است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: جشنواره طرح‌های ابتکاری فراغت نیز برگزار خواهد شد که در آن تشکل‌های همیار با مفهوم، کارکردها و آسیب‌های فراغت آشنا می‌شوند.

عصارنیا تصریح کرد: در این جشنواره، تشکل‌ها طرح‌های ابتکاری خود را در زمینه فراغت به صورت فردی و گروهی در سطح محلی، منطقه‌ای و شهری ارائه می‌دهند که در سه مرحله داوری می‌شود و در پایان از 80 طرح برگزیده حمایت شده و از هشت فعالیت برگزیده تقدیر صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این طرح‌ها خلاقیت بیشتر است و توان ایده‌پردازی افراد را افزایش می‌دهد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: اوایل شهریور ماه فراخوان جشنواره برگزار است؛ اواخر شهریور طرح‌ها جمع‌آوری شده و در مهر ماه مراسم اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

منبع:مشهد پیام

hitman بازدید : 50 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

عبدالمجید اجتهادی سینما پرس-گروه سینما/ مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از تشدید مجازات قاچاقچیان محصولات فرهنگی از جمله بازی‌های رایانه‌ای در قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

به گزارش سینما پرس، به نقل از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، عبدالمجید اجتهادی افزود: در قانون جدید علاوه بر رسیدگی سریع به پرونده های مربوط به قاچاق محصولات فرهنگی تاکید شده است.

 

این مقام مسوول در سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: اکنون از سوی این سازمان تاکید ویژه ای بر مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه و بازار وجود دارد.

 

اجتهادی یادآور شد: گشت های سیار سازمان تعزیرات به همراه بازرسان سازمان های مختلف بر نحوه عرضه محصولات از جمله کالاهای فرهنگی در بازار نظارت دارند و در صورت مشاهده تخلف

در عرضه کالاها بویژه کالاهای فرهنگی و بازی های رایانه ای، به سرعت با فرد خاطی برخورد می شود.

 

این مقام مسوول در سازمان تعزيرات حكومتي در مورد نحوه برخورد با متخلفان عرضه بازی های رایانه ای غیر مجاز گفت: در صورت اعلام بنياد ملي بازي هاي رايانه اي مبني بر توزيع بازي هاي رايانه اي قاچاق در سطح بازار يا نگهداری اين محصولات در انبارها، سازمان تعزيرات حكومتي به سرعت وارد ميدان شده و ضمن جمع آوري بازي هاي غیرمجاز از سطح بازار، با خاطيان ومتخلفان برخورد می کند.

 

مدير كل مبارزه با قاچاق كالا و ارز سازمان تعزيرات حكومتي افزود: به طور قطع برخورد با قاچاقچيان محصولات فرهنگي بايد اولويت اصلي مراجع قضايي باشد كه خوشبختانه امروزه اين اولويت در تعزيرات حكومتي وجود دارد.

hitman بازدید : 43 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

بر اساس قانون وزارت ارشاد اسلامی،هر گونه خرید و فروش بازی SPLINTER BLACKLIST در سراسر ایران ممنوع بوده و پیگرد قانونی به همراه دارد.

من خیلی منتظر این بازی بودم حالا هم عیب نداره این منتظر GTA V می شیم  تا بیاد بعد ببینیم اون چه طوری هست.

ولی خیلی بی انسافیه دو ماه هست که بازیش اومده شاید هم بیشتر ولی هنوز برای PC توی ایران نیومده .

با تشکر فراوان .مدیر سایت.گیم بلاگ

hitman بازدید : 40 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

gta v

بعد از اومدن gta v برای کنسول ها دسته مخصوص هم اومد.

به جای این که دسته و ...و.... و .. مخصوص gta v  درست کنید برید برای pc درست کنید.

hitman بازدید : 33 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Splinter Cell Blacklist نسخه جدید بازی اسپلینترسل است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Ubisoft برای سه پلتفرم PC/PS3/XBOX360 عرضه شده است. مجموعه بازی های اسپلینتر سل از آن   دسته عناوینی هست که با وجود سابقه عالی و درخشان و کارنامه مورد قبولی که تا کنون ارائه داده، توانسته نظرات بسیاری از منقدان و بازی بازها را جلب کند. تا به حال نسخه های متفاوتی از مجموعه بازی Splinter Cell منتشر شده که هر کدام باعث پیشرفت بازی های اکشن مخفی-کاری شده اند.

داستان بازی Splinter Cell Blacklist بعد از حوادث نسخه Conviction اتفاق میافتد ،رئیس جمهور دستور تعطیلی گروه فاسد ستون سوم را صادر و آن را با سازمان تازه تأسیس ستون چهارم جایگزین کرد.در همین اوضاع و احوال رئیس جمهور، سم فیشر را که موسس سازمان به حساب می آید به عنوان رئیس آن منصوب می کند.چند کشور ناراضی از حضور نظامی آمریکا در خاکشان، معاهده‌ای را تحت عنوان لیست سیاه به تصویب می‌رسانند، که قصد دارند نظامیان آمریکایی را از خاکشان دور کنند به همین منظور، تصمیم می‌گیرند حملاتی‌ به نقاطی از آمریکا انجام دهند.

در این میان سازمان ستون چهارم برای تحقیق درباره این قضیه فراخوانده و سم فیشر را به مرز بین ایران و عراق اعزام کردند تا… .  اگر شما هم به سری بازی های اسپلینترسل علاقه مند هستید فرصت دانلود بازی Splinter Cell Blacklist برای کامپیوتر را با لینک مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

گیم پلی سری بازی های اسپلینترسل همیشه یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود که واقعا از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است و در Blacklist هم این شیوه به بهترین نحو ممکن رعایت شده است. برای ساخت بازی اسپلینترسل بلک لیست از موتور گرافیکی Unreal Engine 2.5  استفاده شده است . در رابطه با صداگذاری، نکته ای که بیش از هر چیز به نظر می رسد، استفاده از زبان فارسی در بازی است . همچنین دراین بازی بخش دو نفره (Co-oP) و مولتی پلیر یا همان چند نفره قرار داده شده است . بازی Splinter Cell Blacklist توانسته از سایت معتبر نقد و بررسی IGN نمر ۹.۲ را کسب کند که میتوان گفت این یک موفقیت بزرگ سری بازی های اسپلینترسل است .

 

 

234

 

hitman بازدید : 38 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

لیست کامل ۴۰ بازی پرفروش برتر : 1 Saints Row IV – Koch Media 2 Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist – Ubisoft 3 Disney Infinity – Disney Interactive Studios 4 Minecraft: Xbox 360 Edition – Microsoft 5 Call Of Duty: Black Ops II – Activision Blizzard 6 FIFA 13 – Electronic Arts 7 Animal Crossing: New Leaf – Nintendo 8 Lego Batman 2: DC Super Heroes – Warner Bros. Interactive 9 The Last Of Us – Sony Computer Ent. 10 The Bureau: XCOM Declassified – Take 2 11 Assassin’s Creed III – Ubisoft 12 Max Payne 3 – Take 2 13 Lego The Lord Of The Rings – Warner Bros. Interactive 14 Far Cry 3 – Ubisoft 15 Tomb Raider – Square Enix Europe 16 Skylanders Giants – Activision Blizzard 17 Grand Theft Auto IV – Take 2 18 Payday 2 – ۵۰۵ Games 19 The Smurfs 2 – Ubisoft 20 The Elder Scrolls V: Skyrim – Legendary – Bethesda Softworks 21 Need For Speed Most Wanted – Electronic Arts 22 The Wonderful 101 – Nintendo 23 Grand Theft Auto Episodes – Liberty City – Take 2 24 Battlefield 3 – Electronic Arts 25 Hitman Absolution – Square Enix Europe 26 Bioshock Infinite – Take 2 27 Red Dead Redemption: Goty – Take 2 28 Saints Row: The Third – The Full Package – Koch Media 29 Luigi’s Mansion 2 – Nintendo 30 Mario Kart 7 – Nintendo 31 The Sims 3 – Electronic Arts 32 Grid 2 – Codemasters 33 The Elder Scrolls V: Skyrim – Bethesda Softworks 34 Mario And Luigi: Dream Team Bros. – Nintendo 35 Call Of Duty: Modern Warfare 3 – Activision Blizzard 36 Crysis 3 – Electronic Arts 37 Planes – Disney Interactive Studios 38 The Sims 3: Island Paradise – Electronic Arts 39 Medal Of Honor: Warfighter – Electronic Arts 40 Dead Island: Riptide – Koch Media

1

hitman بازدید : 66 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

و سر انجام Xbox جدید رونمای شد، نه با پسوند 720 و نه Infinity؛ بلکه خیلی ساده، Xbox One. دان متریک از شوق مایکروسافت به ارائه یک سیستم سرگرمی یکپارچه صحبت کرد تا همه پیچیدگی ها به کنار رود. یک سیستم ساده، سریع و کامل. اما این سیستم سریع و کامل چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از برجسته ترین ویژگی ها، قابلیت کنترل صوتی است. کافی است به آن بگویید "Xbox on" تا روشن شود و تلویزیون را هم روشن نماید و صفحه خانگی کاملا شخصی و آماده آپدیت زنده بازی ها را به نمایش بگذارد. صفحه ای با زبان طراحی آشنای ویندوز 8. با جسچرهای حرکتی که کینکت آنها را تشخیص می دهد، حرکت بین صفحات مختلف میسر می شود و کافی است بگویید "Xbox, Go Home" تا به صفحه خانگی برگردید. بگویید "Xbox, watch TV" تا ایکس باکس وان شما را به تماشای تلویزیون دعوت کند. بگویید "Xbox, game" یا "go to TV" یا "go to music" تا بلافاصله به جاهای مورد علاقه تان رهنمون شوید. بی درنگ و سریع با اینترنت اکسپلورر وبگردی کنید و ... الی آخر. از هر جایی در سیستم، می توانید دست های تان را باز کرده و مثل جسچر معروف pinch یا نشگون گرفتن -منتهی اینجا با دو دست- به صفحه خانگی برگردید. حالت جدیدی برای ایکس باکس داریم به نام Snap.

درباره ما
اخبار روز دنیا بازی را در گیم بلاگ بخوانید شایعات،تاریخ انتشار بازیها و ... . ***گیم بلاگ***
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام بازی را دوست دارید؟
    از خدمات سایت راضی هستید؟
    صحفه نخست

    گیم بلاگ وبلاگ تخصصی بازی است در صورت تمایل برای عضویت در سایت متوانید از قسمت (عضویت در سایت) استفاده کنید.           ***گیم بلاگ***

    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 275
  • بازدید کلی : 12,512
  • کدهای اختصاصی

    كد موسيقي براي وبلاگ

    ابزار وبلاگ

    كد ماوس