loading...
گیم بلاگ
صفحه نخست
صفحه نخست

hitman بازدید : 39 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

 نرم افزار کاربردی بسیار مناسب برای جایگزینی Adobe Acrobat می باشد. PhantomPDF نرم افزار مشاهده و ویرایش فایلهای پی دی اف با قابلیت پشتیبانی از اکثر ویژگی ها نرم افزار ادوب اکروبات یکی از شایسته ترین جانشین ها برای این نرم افزار پر دردسر است.برای اینکه به علت ارتباط سایر نرم افزار های ادوب با هم بایستی مواظب بود که کرک این برنامه اکسپایر نشه و اتوماتیک وار آپدیت نشه و … Foxit برای رقابت با نرم افزارهای PDF شرکت Adobe و در جهت ارائه ابزاری ساده تر و سریعتر برای تولید، ویرایش و باز کردن این فایلها ارائه شده است. یکی دیگر از ویژگی بارز این نرم افزار پشتیبانی از زبان فارسی می باشد که در نوع خود جالب می باشد. امیدواریم از دانلود این نرم افزار کاربردی لذت ببرید. نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت و قابل حمل قابل دانلود می باشد.

 

Foxit PhantomPDF Business مشاهده و ويرايش فايل هاي PDF با Foxit PhantomPDF Business 5.0.2.0721

hitman بازدید : 43 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز .بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar فشرده ساز محبوب و قدرتمند WinRAR 4.10 Beta 4 برای ویندوز 32 و 64 بیتی

hitman بازدید : 34 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

The Uniform Server نرم افزاری شبیه ساز سرورهای اینترنتی جهت استفاده توسعه دهندگان وب برای اجرای نرم افزارهای تحت وب می باشد با این تفاوت که هنگام استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به وجود سرور واقعی نخواهد بود و The Uniform Server با شبیه سازی مجازی سرور نیاز توسعه دهندگان به سرور واقعی را از بین برده و تحت ویندوز به اجرا و تست نرم افزارهای آنها اقدام می نماید. این نرم افزار به آخرین نسخه های Apache2, Perl5, PHP5, MySQL5, phpMyAdmin ارتقاء یافته است بنابراین در اجرای برنامه های تحت وب که نیازمند به php و mysql و perl نوشته شده اند و نیاز به اجرا برروی سرورهای apache دارند مشکلی وجود نخواهد داشت. پشتیبانی از ssl server , ftp server و email server نیز باعث می شود اکثر نیازها برطرف شده و تست نرم افزارها به راحتی در حالت های مختلف نیز بررسی گردد. این نرم افزار همانند سرورهای واقعی به ارائه فایل های log و error اقدام میکند و این مسئله باعث عیب یابی راحتتر برنامه های تست شده برروی آنها می شود. باتوجه به بدون نیاز نصب بودن نرم افزار The Uniform Server به راحتی برروی دیگر کامپیوترها و حافظه های usb قابل استفاده می باشد.

 

The Uniform Server شبیه سازی سرورهای رایانه ای The Uniform Server 8.9.1

 

hitman بازدید : 34 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

iCare Format Recovery نرم افزاری ویژه جهت بازیابی اطلاعات فرمت شده (format) از روی انواع هارد دیسک،کارت های حافظه و حافظه های USB می باشد. برای این نرم افزار کامل یا ناقص و یا چندین بار فرمت شدن مهم نیست و توانایی این را دارد تا نسبت به بازیابی اطلاعات فرمت شده تا حد امکان اقدام نماید. نکته مهم اینجاست که به هیچ وجه بعد از فرمت شدن درایو یا هارد دیسک یا انواع حافظه از کپی اطلاعات درون آن خودداری شود و حتی الامکان بازیابی اطلاعات از طریق هارد دیسک دیگر و با اتصال هارد دیسک به عنوان هارد دیسک دوم انجام شود. این نرم افزار همچنین میتواند اطلاعات درون هارد دیسک یا حافظه هایی خطاهایی مانند  drive has not been formatted, do you want to format it now error, chkdsk not available for raw drive error. raw file system error و… را میدهند را نیز بازیابی نماید. قابلیت ذکر شده بسیار اختصاصی بوده و کمتر نرم افزار مشابه ای قادر به انجام این نوع بازیابی است. نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند است که با الگوریتمی خاص قابلیت بازیابی اطلاعات از روی انواع هارد و درایو و حافظه های فرمت شده را میسر میکند. پشتیبانی از دو نوع فایل سیستم پرمصرف ntfs و fat32 مسلماً هیچ نقصی را برای نرم افزار باقی نخواهد گذاشت. این نرم افزار حتی میتواند آیپد و آیفون های فرمت شده را بازیابی نماید. 

 

icare format recovery بازیابی اطلاعات فرمت شده iCare Format Recovery Pro 5.2

 

hitman بازدید : 34 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

Action محصول شرکت Mirillis نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو از محیط ویندوز ، نرم افزارها ، بازی ها و هرکجا که فکرش را بکنید با کیفیت HD و همچنین ضبط و ذخیره تمامی آنچه از کارت صدا خارج می شود و شما می شنوید ، می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که ضمن فیلمبرداری از محیط ویندوز و ضبط صداها این است که با پشتیبانی ای میکروفن میتواند هنگام ضبط ویدیو از محیط ویندوز و بازی ها و… نسبت به ضبط صدای میکروفون اقدام کند و به این ترتیب کاربر میتواند نسبت به ساخت فیلم آموزشی و ویدیو کنفراس و یا هرکاری که نیاز است را انجام دهد. نکته ای که در سایت سازنده بسیار به آن اشاره شده است ، ذخیره ویدیو فیلمبرداری شده با کیفیت HD و صدای ضبط شده با کیفیت SD می باشد. کیفیت ۴۸۰p برای ساخت ویدیوهای اموزشی بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین این نرم افزار از نظر کیفیت بسیار قدرتمند می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار این است که میتواند ویدیوهای اینترنتی آنلاینی که قابل پخش است را نیز فیلمبرداری و ذخیره کند. البته این نخواهد بود که کل صفحه فیلمبرداری شود ، بلکه کاربر را با مشخص کردن بخش مورد نیاز ، همان قسمت را به نرم افزار نشان داده و نرم افزار نیز تنها همان بخش را ذخیره خواهد نمود. بعد از ضبط ویدیو و صدا کاربر میتواند نسبت به ذخیره آنها اقدام کند که در این مرحله ذخیره با فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پذیر خواهد بود. در توضیحات شرکت سازنده ، به قابلیت ضبط ویدیوهای HD با پردازنده های Intel بدون استفاده زیاد از پردازنده اشاره شده است و این نرم افزار با پردازنده های اینتل سازگاری بسیار بهتری خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و تمامی کاربر میتوانند به راحتی و با صرف زمان اندکی از انها استفاده کنند.

 

Mirillis Action ضبط ویدیو HD و فیلم آموزشی از محیط ویندوز Mirillis Action! 1.16.0

hitman بازدید : 35 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

Windows Doctor نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت،بهینه سازی و محافظت از ویندوز می باشد و در سه زمینه نامبرده شده به بهبود وضعیت ویندوز کمک می نماید. این نرم افزار با تنظیمات امنیتی ویژه ای که در ویندوز ایجاد می نماید، آسیب پذیری های امنیتی را از بین برده و از این طریق باعث افزایش امنیت ویندوز شده و در نهایت موجب می شود که ویندوز در مقابل ویروس ها و تروجان ها به خودی خود مقاوم تر عمل نماید. در زمینه بهینه سازی و در بخش اینترنت ، نرم افزار با اعمال تنظیماتی باعث می شود کل پهنای باند به مصرف کاربر برسد و دسترسی های اضافی حذف شود و از این طریق سرعت اینترنت افزایش خواهد یافت. در کل نرم افزار دارای ۱۴ بخش مجزا است که همگی آنها در جهت بهینه سازی و مدیریت ویندوز تعبیه شده اند. پاکسازی رجیستری و تعمیر آن موجب بهبود عملکرد ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت و کارایی خواهد شد. حذف فایل های هرزه و بی استفاده درون هارد دیسک ضمن آزاد سازی فضای آن و استفاده کاربر از فضای بیشتر هارد دیسک در نهایت باعث پردازش بهتر اطلاعات توسط هارد دیسک شده و باعث افزایش سرعت سیستم خواهد شد. حذف فایل های پروسه ای ویندوز و حذف تاریخچه های اینترنت مرورگرها و ویندوز ضمن بهبود حریم خصوصی باعث می شود فضای از ویندوز در اشغال این فایل ها که تعدادشان نیز بسیار بالاست پاکسازی شده و فضای آزاد بوجود آمده و از همه مهمتر سرعت ویندوز افزایش یابد. مدیریت استارت آپ ویندوز و همچنین بازیابی فایل های حذف شده نیز از دیگر امکانات جانبی نرم افزار Windows Doctor محسوب میگردد.

 

windows doctor محافظت و بهینه سازی Windows Doctor 2.7.5.0

hitman بازدید : 29 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

همانطور که میدانید در سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ تغییراتی در ظاهر و اینترفیس ایجاد شده است و یکی از این تغییرات حذف شدن منوی محبوب استارت می باشد. این منوی عالی که کاربر میتواند از طریق آن به تمامی قسمت های ویندوز دست یابد و کنترل تمامی قسمت ها را برعهده داشته باشد ، در ویندوز ۸ وجود ندارد و به طریق دیگر نیازهای کاربر برآورده شده است. اما برخی از کاربران هنوز دوست دارند این منو را در ویندوز ۸ نیز داشته باشند. بنابراین بایستی از نرم افزارهای معتبر و مطمئن در این زمینه استفاده نمایند. Start8 نرم افزار معتبر و مطمئن برای برگرداندن منوی استارت به ویندوز ۸ می باشد. با نصب این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی به منوی استارت دسترسی داشته باشد. فرایند بازگشتن منوی استارت به ویندوز ۸ توسط این نرم افزار بسیار حرفه ای انجام شده است و هیچ ظاهر منفی و زشتی بعد از گنجانده شدن منوی استارت به نوار وظیفه ویندوز ۸ رخ نخواهد داد. منوی استارت اضافه شده به صورت اتوماتیک به تم و پوسته ویندوز هماهنگ و همرنگ می شود و اندازه آن توسط کاربر قابل تغییر است. گزینه ای اضافی نیز در منو تعبیه شده است تا به استارت طراحی شده ویندوز ۸ نیز دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز از آن نیز استفاده کنید. نرم افزار کاملاً حرفه ای بوده و بعد از پاک شدن از روی ویندوز هیچ اثر منفی برجای نخواهد گذاشت.

 

Stardock Start8 ایجاد منوی استارت در ویندوز 8 با نرم افزار Start8 1.20 Final

hitman بازدید : 43 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

Resident Evil Revelations PS3-ANTiDOTE

 

RERevelations ps3 cover small دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3

 

hitman بازدید : 38 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

برخی سودجویان در صدد بدست آوردن ماده اولیه ای بسیار کشنده و خطرناک به نام Fuse هستند که توسط ایالات متحده در سال ۱۹۴۰ کشف و ضبط شده است. انگیزه برای تحقیق و مطالعه روی این ماده، ساخت چند سلاح مرگبار توسط آمریکا برای حکمرانی در سراسر دنیا و از بین بردن رقبا بوده است. گفته می شود که اسلحه های تولید شده توسط Fuse می توانند فجایع بسیار بزرگی همچون انفجارهای اتمی حتی در اندازه های وسیع تر را به دنبال داشته باشند. طبیعی است که گروه ها و افراد بسیاری به دنبال کسب چنین ماده ارزشمندی باشند و اتفاقاً بدبختی از آنجایی آغاز می شود که Fuse توسط عده ای منفعت طلب دزدیده و به کشور هندوستان انتقال داده می شود. هر لحظه احتمال می رود که نتایج استفاده از آن نه تنها بشریت، بلکه تمام کره خاکی را در بر گیرد. اینگونه می شود که جوخه Overstrike متشکل از ۴ مأمور کارکشته به سرکردگی دالتون بروکس (Dalton Brooks) وارد ماجرا می شود تا به دنبال ردی از سارقان بگردد و در صورت امکان Fuse را تحویل دولت آمریکا بدهد. آن ها در این راه به نقاط مختلف دنیا، از جمله هندوستان سفر کرده و با موانع بسیاری همچون جهش یافتگان و سارقان مقابله می کنند که این درگیری ها در جریان بازی روایت می شوند. گفتنی است که برای خلق داستان بازی از آقای فیکسمن (Fixman) نویسنده عناوینی همچون Ratchet & Clank استفاده شده است.

FUSE PS3-DUPLEX

 

fuse ps3 cover دانلود بازی FUSE برای PS3

 

hitman بازدید : 38 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PS3-STRiKE

 

GRID 2 ps3 cover small دانلود بازی GRID 2 برای PS3

 

hitman بازدید : 34 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me PS3-DUPLEX

 

Remember Me ps3 cover دانلود بازی Remember Me برای PS3

 

hitman بازدید : 38 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.این فرار موجب میشود که سربازان منطقه حفاظتی به دنبال انها بروند اما موفق نمیشوند که انها را پیدا کنند.حال این دو نفر باید جان خودشان را بخاطر موقعیتی که قرار گرفته اند یعنی از یک طرف سربازان منطقه حفاظتی و از یک طرف زامبی ها و از طرف دیگر انسانهای خلافکاری که شهر را در دست گرفته اند نجات دهند.

The Last of Us PS3-DUPLEX | 27.9 GB

Note: Repack_English Only

 

The Last of Us ps3 cover small دانلود بازی The Last of Us برای PS3

 

hitman بازدید : 41 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه اول Pay Day  نیز دارای داستان خاصی نبود و این یکی از نکات ضعف بازی به شمار می رود که این امر در نسخه ی دوم نیز تکرار شده است . داستان در یک خط خلاصه می شود و آن این است که شما یکی از اعضای یک تیم چهار نفره ی سرقت و دزدی هستید و در هر مرحله ماموریت دارید تا به یک مکان دستبرد بزنید که در این راه باید کار های مختلفی را انجام دهید . سازندگان به راحتی می توانستند مسائل دیگری نظیر زندگی شخصی دزدان بازی را وارد داستان کنند تا بتوانند از این لحاظ داستانی نیز یک عنوان قابل قبول را ارایه دهند ولی آن ها به همان امر سرقت بسنده کرده اند . چهره ی دزدان بازی به وسیله ی یک نقاب دلقک مانند پوشیده شده است . احتمالا ایده ی این امر از فیلم تحسین شده ی شوالیه ی تاریکی می باشد که در آن و در ابتدای فیلم بدمن داستان یعنی جوکر به همراه گروهش به بانکی دستبرد می زنند و همه ی آن ها از نقاب دلقک استفاده می کنند . این ایده از هر کجا که گرفته شده باشد تا کنون خوب جواب داده است و سبب شده است تا این نقاب ها به نماد بازی تبدیل گردد .

Payday 2 PS3-DUPLEX

 

payday 2 ps3 cover small دانلود بازی Payday 2 برای PS3

 

hitman بازدید : 210 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

داستان بازی ادامه Saints Row The Third است.جایی که شما دیگر یک گانگستر یا یک هنر پیشه نیستید بلکه شما اکنون رئیس جمهور آمریکا هستید. آقای Scott Phillips کارگردان بازی در این باره می گوید:”شما گانگتسر و هنر پیشه بودید.خوب اکنون باید چی کار کنیم؟آیا همین قضیه را ادامه بدهیم.خیر،ما دنبال چیز جدید تری هستیم پس رفتیم سراغ تبدیل شدن به یک رئیس جمهور". البته این رئیس جمهوری زیاد برای شما خوش شانسی نمی آورد.زیرا سیاره شما در خطر است.تعدادی از فضایی ها به واشنگتن حمله می کنند و شما رو می دزدند و با خود به سیاره عجیبی به نام Dominatrix می برند که در آن سیاره شهر Steelport شبیه سازی شده است.اکنون نوبت شما است که حال این ادم فضایی ها را بگیرید و برای بازگشتن به دنیای واقعی تلاش کنید.

Saints Row IV PS3-iMARS

 

Saints row IV ps3 cover small دانلود بازی Saints Row IV برای PS3

 

hitman بازدید : 38 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

The Bureau: XCOM Declassified PS3-iMARS

 

The Bureau XCOM Declassified ps3 cover small دانلود بازی The Bureau: XCOM Declassified برای PS3

 

hitman بازدید : 35 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

Lost Planet 3 PS3-iMARS

 

lost planet 3 ps3 cover small دانلود بازی Lost Planet 3 برای PS3

 

hitman بازدید : 36 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

Tom And Jerrys Giant Adventure دانلود انیمیشن Tom And Jerrys Giant Adventure 2013

 

نام انیمیشن: Tom And Jerrys Giant Adventure

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۷ دقیقه

حجم: ۴۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p WEB-DL

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: در این قسمت گربه ی جک (تام) به همراه جری وارد یک ماجراجویی جدید می شوند . آن ها با لوبیاهای سحرآمیز وارد سرزمین غول ها می شوند و اتفاقات جالبی برای آن ها رخ می دهد …

 

 

hitman بازدید : 33 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

Sammy 2 cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن سامی 2   A Turtles Tale 2 2012

 

نام انیمیشن: Sammy's Escape from Paradise – سامی ۲

ژانر: انیمیشن ، خانوادگی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

حجم: ۶۶۷ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: سامی و ری، دو دوست صمیمی در حال خوش گذرانی در آب های دریایی و سواحل شنی هستند. ناگهان، یک دزد خرابکار وارد می شود و آن ها را با خود می برد تا در نمایشگاه آبی خود نمایش دهد و …

 

hitman بازدید : 41 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

Scooby Doo Stage Fright دانلود انیمیشن اسکوبی دو Scooby Doo Stage Fright 2013

 

نام انیمیشن: Scooby Doo Stage Fright

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم: ۵۶۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p WEB-DL

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: اسکوبی دو و Shaggy برای نشان دادن استعداد خود وارد یک برنامه تلویزیونی در شیکاگو می شوند که از شانس بد آن ها ، آنجا توسط فردی بدجنس اداره می شود . حال آن به دنبال سرنخ و کشف راز این فرد خرابکار هستند …

 

hitman بازدید : 32 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

این رسم رفاقت این همه من دانلود گذاشتم بعد یکی تون نظر عضو نشوده .

من هم می تونستم مثل حالا نام نمی برم سایت های دیگه بخوای دانلود کنی باید پول یا عضو باشی .

خوب چرا داری من رو تماشا می کنی برو عضو شو دیگه.

امید مدیر گیم بلاگ

تعداد صفحات : 4

درباره ما
اخبار روز دنیا بازی را در گیم بلاگ بخوانید شایعات،تاریخ انتشار بازیها و ... . ***گیم بلاگ***
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام بازی را دوست دارید؟
    از خدمات سایت راضی هستید؟
    صحفه نخست

    گیم بلاگ وبلاگ تخصصی بازی است در صورت تمایل برای عضویت در سایت متوانید از قسمت (عضویت در سایت) استفاده کنید.           ***گیم بلاگ***

    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 301
  • بازدید کلی : 12,538
  • کدهای اختصاصی

    كد موسيقي براي وبلاگ

    ابزار وبلاگ

    كد ماوس