loading...
گیم بلاگ
صفحه نخست
صفحه نخست

hitman بازدید : 33 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

استدیو سازنده ی عنوان The Sims یعنی Maxis، نسخه ی بعدی این فرانچایز پرفروش را در طول کنفرانس EA در همایش Gamescom امسال معرفی خواهد نمود.

صفحه ی رسمی Twi-tter این بازی، این خبر را تایید کرد: 

" خبر بزرگ! عنوان TheSims4 در همایش Gamescom در کنفرانس متعلق به شرکت EA معرفی می شود."

همایش Gamescom در کشور آلمان و در مورخ زمانی 21 تا 25 ماه Auguest برگزار خواهد شد. بازی The Sims 4 چندی پیش به طور رسمی برای PC و Mac و برای عرضه در سال 2014 تایید شده است.

34987327

hitman بازدید : 41 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

برای اولین بار در سری هیلو یک بازی به صورت انحصاری برای ویندوز داران منتشر شد. Halo: Spartan Assault نام این بازی هست برای هیچ Xbox ـــی منتشر نخواهد شد. نه 360 و نه ONE . این بازی توسط سازنده Halo 4 یعنی 343 Industries و همچنین Vanguard Games ساخته می شود. Vanguard Games در ساخت بازی های اکشن استراتژی سوم شخص تجربه بالایی دارد و اتفاقا این بازی هیلو هم همین سبک را خواهد داشت. داستان بازی بین Halo 3 و Halo 4 اتفاق می افتد و اکشن بسیار معتاد کننده و سریعی خواهد داشت. این بازی علاوه بر PC بر روی دستگاه هایی که دارای سیستم عامل ویندوز فون ( Windows Phone) هستند هم منتشر خواهد شد. در این پلتفرم کنترل لمسی حرف اول را در بازی می زند.در بازی شما کنترل دو نفر را بر عهده دارد که Spartan Davis و Commander Sarah Palmer می باشند.یکی از مشکلات بازی انحصاری بودن آن بر روی ویندوز 8 هست که دارندگاه ویندوز های دیگر نمی توانند این بازی را تجربه کنند.این بازی در تیر ماه امسال منتشر خواهد شد.

ثثث54

hitman بازدید : 410 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا europe universalis 3 مشابه به بازی cililization اما با حوادث واقعی همراه هست (جنگها و صلحه و مساخت کشور و پرچم ها و......).

دانلود در ادامه مطلب                                                                                                             
                                                                        دانلود بازی استراتژیک تاریخ اروپا  Europa Universalis 3 Chronicles      

hitman بازدید : 40 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

gta v

بعد از اومدن gta v برای کنسول ها دسته مخصوص هم اومد.

به جای این که دسته و ...و.... و .. مخصوص gta v  درست کنید برید برای pc درست کنید.

hitman بازدید : 85 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

یادمه زمانی که کامپیوترم را خریدم، زیاد بازی های گرافیکی و جالبی برای PC عرضه نمی شد و عنوان های خوب از این نظر در آن زمان انگشت شمار بودند. تا اینکه در سال 2001 استدیوی Remedy Entertainment شخصیتی به نام Max Payne را خلق کرد، شخصیتی که شاید محبوب دل بسیاری از ما گیمرها باشد. سبک و گرافیک بازی برای آن زمان عالی تلقی می شد و تا آن زمان بازی را ندیده بودیم که از فناوری Bullet-time استفاده کرده باشد و برای کشتن دشمنان بتوانیم به این سو و آن سو شیرجه بزنیم و در همین حالت به سمتشان شلیک کنیم. یکی دیگر از نکاتی که به شخصه مجذوب آن شدم داستان گیرا و پرفراز و نشیب مکس پین بود که در آن زمان برای نسخه دوم آن لحظه شماری می کردم و با عرضه نسخه دوم تصوراتی که در ذهن از این نسخه داشتم برآورده شد. حال از آخرین نسخه بازی 9 سال می گذرد و همه گیمرها منتظرند ببینند مکس با آن گذشته خود چه کرده است و چگونه به این جایی که در آن قرار گرفته رسیده است؟ تمام این جواب ها در دست سازنده بازی،Rockstar می باشد و به شخصه امیدوارم گیمر ها را مثل گذشته از خود راضی سازد.

2

hitman بازدید : 33 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Splinter Cell Blacklist نسخه جدید بازی اسپلینترسل است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Ubisoft برای سه پلتفرم PC/PS3/XBOX360 عرضه شده است. مجموعه بازی های اسپلینتر سل از آن   دسته عناوینی هست که با وجود سابقه عالی و درخشان و کارنامه مورد قبولی که تا کنون ارائه داده، توانسته نظرات بسیاری از منقدان و بازی بازها را جلب کند. تا به حال نسخه های متفاوتی از مجموعه بازی Splinter Cell منتشر شده که هر کدام باعث پیشرفت بازی های اکشن مخفی-کاری شده اند.

داستان بازی Splinter Cell Blacklist بعد از حوادث نسخه Conviction اتفاق میافتد ،رئیس جمهور دستور تعطیلی گروه فاسد ستون سوم را صادر و آن را با سازمان تازه تأسیس ستون چهارم جایگزین کرد.در همین اوضاع و احوال رئیس جمهور، سم فیشر را که موسس سازمان به حساب می آید به عنوان رئیس آن منصوب می کند.چند کشور ناراضی از حضور نظامی آمریکا در خاکشان، معاهده‌ای را تحت عنوان لیست سیاه به تصویب می‌رسانند، که قصد دارند نظامیان آمریکایی را از خاکشان دور کنند به همین منظور، تصمیم می‌گیرند حملاتی‌ به نقاطی از آمریکا انجام دهند.

در این میان سازمان ستون چهارم برای تحقیق درباره این قضیه فراخوانده و سم فیشر را به مرز بین ایران و عراق اعزام کردند تا… .  اگر شما هم به سری بازی های اسپلینترسل علاقه مند هستید فرصت دانلود بازی Splinter Cell Blacklist برای کامپیوتر را با لینک مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

گیم پلی سری بازی های اسپلینترسل همیشه یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود که واقعا از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است و در Blacklist هم این شیوه به بهترین نحو ممکن رعایت شده است. برای ساخت بازی اسپلینترسل بلک لیست از موتور گرافیکی Unreal Engine 2.5  استفاده شده است . در رابطه با صداگذاری، نکته ای که بیش از هر چیز به نظر می رسد، استفاده از زبان فارسی در بازی است . همچنین دراین بازی بخش دو نفره (Co-oP) و مولتی پلیر یا همان چند نفره قرار داده شده است . بازی Splinter Cell Blacklist توانسته از سایت معتبر نقد و بررسی IGN نمر ۹.۲ را کسب کند که میتوان گفت این یک موفقیت بزرگ سری بازی های اسپلینترسل است .

 

 

234

 

hitman بازدید : 38 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

لیست کامل ۴۰ بازی پرفروش برتر : 1 Saints Row IV – Koch Media 2 Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist – Ubisoft 3 Disney Infinity – Disney Interactive Studios 4 Minecraft: Xbox 360 Edition – Microsoft 5 Call Of Duty: Black Ops II – Activision Blizzard 6 FIFA 13 – Electronic Arts 7 Animal Crossing: New Leaf – Nintendo 8 Lego Batman 2: DC Super Heroes – Warner Bros. Interactive 9 The Last Of Us – Sony Computer Ent. 10 The Bureau: XCOM Declassified – Take 2 11 Assassin’s Creed III – Ubisoft 12 Max Payne 3 – Take 2 13 Lego The Lord Of The Rings – Warner Bros. Interactive 14 Far Cry 3 – Ubisoft 15 Tomb Raider – Square Enix Europe 16 Skylanders Giants – Activision Blizzard 17 Grand Theft Auto IV – Take 2 18 Payday 2 – ۵۰۵ Games 19 The Smurfs 2 – Ubisoft 20 The Elder Scrolls V: Skyrim – Legendary – Bethesda Softworks 21 Need For Speed Most Wanted – Electronic Arts 22 The Wonderful 101 – Nintendo 23 Grand Theft Auto Episodes – Liberty City – Take 2 24 Battlefield 3 – Electronic Arts 25 Hitman Absolution – Square Enix Europe 26 Bioshock Infinite – Take 2 27 Red Dead Redemption: Goty – Take 2 28 Saints Row: The Third – The Full Package – Koch Media 29 Luigi’s Mansion 2 – Nintendo 30 Mario Kart 7 – Nintendo 31 The Sims 3 – Electronic Arts 32 Grid 2 – Codemasters 33 The Elder Scrolls V: Skyrim – Bethesda Softworks 34 Mario And Luigi: Dream Team Bros. – Nintendo 35 Call Of Duty: Modern Warfare 3 – Activision Blizzard 36 Crysis 3 – Electronic Arts 37 Planes – Disney Interactive Studios 38 The Sims 3: Island Paradise – Electronic Arts 39 Medal Of Honor: Warfighter – Electronic Arts 40 Dead Island: Riptide – Koch Media

1

hitman بازدید : 66 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

و سر انجام Xbox جدید رونمای شد، نه با پسوند 720 و نه Infinity؛ بلکه خیلی ساده، Xbox One. دان متریک از شوق مایکروسافت به ارائه یک سیستم سرگرمی یکپارچه صحبت کرد تا همه پیچیدگی ها به کنار رود. یک سیستم ساده، سریع و کامل. اما این سیستم سریع و کامل چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از برجسته ترین ویژگی ها، قابلیت کنترل صوتی است. کافی است به آن بگویید "Xbox on" تا روشن شود و تلویزیون را هم روشن نماید و صفحه خانگی کاملا شخصی و آماده آپدیت زنده بازی ها را به نمایش بگذارد. صفحه ای با زبان طراحی آشنای ویندوز 8. با جسچرهای حرکتی که کینکت آنها را تشخیص می دهد، حرکت بین صفحات مختلف میسر می شود و کافی است بگویید "Xbox, Go Home" تا به صفحه خانگی برگردید. بگویید "Xbox, watch TV" تا ایکس باکس وان شما را به تماشای تلویزیون دعوت کند. بگویید "Xbox, game" یا "go to TV" یا "go to music" تا بلافاصله به جاهای مورد علاقه تان رهنمون شوید. بی درنگ و سریع با اینترنت اکسپلورر وبگردی کنید و ... الی آخر. از هر جایی در سیستم، می توانید دست های تان را باز کرده و مثل جسچر معروف pinch یا نشگون گرفتن -منتهی اینجا با دو دست- به صفحه خانگی برگردید. حالت جدیدی برای ایکس باکس داریم به نام Snap.

hitman بازدید : 35 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

1» سیستم مورد نیاز: OS: Windows XP® (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1) / Windows® 8 CPU: Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz or AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000 – Core i5 2.66 RAM: 1GB | 2GB for Vista (3GB Recommended VGA: ATI Radeon™ HD 2600 Pro or better NVIDIA® GeForce® ۸۶۰۰ GS or better – graphic card 1 GB (GeForce GTX 480 or better) HDD: 10 GB HDD DirectX: 9.0c

توضیحات بازی: بازی Tomb Raider 2013 یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک اکشن در سراسر جهان می باشد . بازی Tomb Raider 2013 باز هم با مراحل همیشه جذاب و فکری خود بازگشته ، اما این بار با گرافیکی خیره کننده تر از قبل و ویژگی های منحصر به فرد دیگر . بازی Tomb Raider 2013 پانزدهمین نسخه از سری بازی های Tomb Raider است که توسط شرکت Crystal Dynamics و با همکاری شرکت بازی سازی معتبر و بزرگ Square Enix تولید شده است . بازی Tomb Raider 2013 گیم پلی زیبای دارد و در آن شما نیمی از مراحل را در درگیری با انسان ها و نیمی دیگر را با حیوانات سپری میکنید ، صداگذاری فوق العاده شنیدنی و حرفه ای کار شده است و یکی از نکات مثبت بازی به شمار میرود ، همچنین اصلی ترین ویژگی بازی بدون شک گرافیک آن است که حرفی برای گفتن نمی گذارد ، جزئیات آنقدر با دقت کار شده اند که گاهی در میان مراحل بازی دوست دارید تا فقط در یک نقطه ایستاده و مناظر را تماشا کنید ! و اما داستان بازی که همیشه در بازی های Tomb Raider یکی از نکات برجسته ی آن بود است . داستان از آن جا شروع می شود که لارای جوان با کشتی به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند . مقصد او جزیره زیبای است که در نزدیکی سواحل کشور ژاپن در نقشه مشخص شده است . همه چیز خوب پیش میرود که ناگهان مقصد تغییر می کند، طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. حال شما زخمی و وحشت زده در مکانی قرار دارید که هیچ شناختی از آن ندارید و خطرات بسیاری در کمین شماست .

4

5

12

hitman بازدید : 57 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)
در حال حاضر مجموعه بازی رزیدنت اویل دوره سختی را پشت سر می گزارد. بعد از فروش نامناسب «رزیدنت اویل ۶» و بدست آوردن نمرات ضعیف، کپکام به برای بدست آوردن جواب هایشان به تحقیق پرداخته است. خواه مشکل جاذبه‌ی بازار اکشن شده بود یا اضافه بار رزیدنت اویل، به نظر می‌رسد که شرکت تصمیم گرفته است که حداقل یک چیز را درست کند: تجربه‌ از بازی را متمرکز تر سازند. رزیدنت اویل ۷ در گفتگویی با Christian Svensson او بیان کرد که: “ما دسته های مختلفی از هواداران را داریم، ما کسانی را داریم که به شدت عاشق و دوستدار رزیدنت اویل های ۱،۲،۳، Code Veronica، و Zero هستند، و کسانی را داریم که عاشق عصر «رزیدنت اویل ۴» و چیزی کمی اکشن تر و شبیه آن یعنی «رزیدنت اویل ۵» و در نهایت «رزیدنت اویل ۶» که از همه اکشن تر است.” او ادامه داد: “سخت ترین بخش کار این است که فهمید چطور یک بازی را برای همه ساخت، مخصوصا که یک آرمان بزرگ در «رزیدنت اویل ۶» بود. آن روشی که ما به آن امید داشتبم من نمی دانم که دقیقا چطور عمل کرد، اما ما به سمت جلو برد. من فکر می‌کنم که ما تمرکز بیشتری (در ژانر) را خواهیم دید، بر خلاف تلاشی که در این سال‌ها در جهت همه پسند کردن بازی شده بود.” «رزیدنت اویل ۶» دارای روند های مختلفی برای هواداران مختلف بود اما نتیجه اش چیزی نبود که بتواند همه را راضی و خشنود کند. از دیدگاه‌های اسونسون این طور برداشت می‌شود که بازی‌های رزیدنت اویل بعدی یک مسیر برای حرکت سری را انتخاب کرده و تا انتها با آن می‌ماند.

gta v

hitman بازدید : 37 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 یکی از پرترفدار ترین بازی ها gta هست که هم در pc وهم در کونسولهای گیم  بسیار ترفدار دارد.این نسخه جدید در شهر gta 5 سنداندرس است و علت دیر اومدن ان ساخت تقریبا نقشه ای تمام نشدنی هست. به این بازی می توان گفت دنیا باز یا worldopen، امافعلا برای کنسولها اومده هنوز توی  برسی است اومد اطلاع می دم تا برید تهییه کنید.

gta v

hitman بازدید : 42 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر کسی در باره ی مراحل بازی far cry 3 می خواست توی نظر را بگه تا من هم راهنماییش کنم.

                 ***گیم بلاگ***1

hitman بازدید : 80 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

بتلفیلد 4

بتل فیلد 4 هم در راه هست مثل 3 نیست خیلی خوبه بابا 3 که بازی نبود خیلی مسخرس ،بخیالش مرحله های بسیار اکشن و با گرافیکی بالا  ساخته شده .صدا گذاری بسیار واقعی و داستان بازی هم خوبه  اگر کسی مشتاق دیدن تریلرشه می تونه از اپارات بینه فکر نکنم هنوز توی ایران اومده باشه وقتی اومد اطلاعات بعدی هم می زارم توی سایت.

ا

تعداد صفحات : 4

درباره ما
اخبار روز دنیا بازی را در گیم بلاگ بخوانید شایعات،تاریخ انتشار بازیها و ... . ***گیم بلاگ***
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام بازی را دوست دارید؟
    از خدمات سایت راضی هستید؟
    صحفه نخست

    گیم بلاگ وبلاگ تخصصی بازی است در صورت تمایل برای عضویت در سایت متوانید از قسمت (عضویت در سایت) استفاده کنید.           ***گیم بلاگ***

    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 296
  • بازدید کلی : 12,533
  • کدهای اختصاصی

    كد موسيقي براي وبلاگ

    ابزار وبلاگ

    كد ماوس